RSS

Nyitólap » Hírek » Szállítás és fizetés

Hírek

  • Megújul az angol szótárcsomag a szotar.net-en!

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Szállítás és fizetés

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Házhoz szállítást belföldre és külföldre egyaránt lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz bármilyen ténylegesen létező szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a Vásárló nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.
A rendelés leadása után a megadott szállítási címet a weboldalon utólag nem lehet módosítani! Kérjük, módosítási igényét jelezze Ügyfélszolgálatunknak az ak@akademiai.hu e-mail címre küldött levélben.

A) NYOMTATOTT TERMÉK, DVD vásárlására vonatkozó szállítási információk:

1. GLS futárszolgálat - házhozszállítás
Belföldi szállítási címet megadó ügyfeleinket a GLS Futárszolgálat segítségével szolgáljuk ki.
https://gls-group.eu/HU/hu/home

Kiszállítási díjak:
Bankkártyás/PayPal/átutalásos fizetés esetén: 690 Ft
Utánvét esetén: 990 Ft
9 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Szállítási idő: 1-2 munkanap
A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

2. Személyes átvétel
Személyes átvételre a kiadó székhelyén van lehetőség: 1117 Budapest, Budafoki út 187-189. A épület, III. emelet, hétköznapra (hétfő – péntek) eső munkanapokon 9.00 és 15.45 között. Ez az átvételi mód csak bankkártyás vagy Paypal rendszeren keresztül történő fizetés esetén választható.
Személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási költséget.

Szállítási idő: 2-6 munkanap.
Székhelyünkön nem található üzlet, így üzletben történő azonnali átvétel és helyszíni fizetés nem lehetséges. A személyes átvétellel kért kiadványokat külső raktárból szállítjuk irodánkba.
A kiadvány(ok) beérkezése után a vásárlót külön e-mailben értesítjük, mely tartalmazza az átvétellel kapcsolatos információkat.

FELHÍVJUK A VÁSÁRLÓK SZÍVES FIGYELMÉT, HOGY A SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG IDEIGLENESEN SZÜNETEL! MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK.

3. Fedex futárszolgálat - házhozszállítás
Külföldi szállítási címet megadó ügyfeleinket a Fedex Futárszolgálat segítségével szolgáljuk ki.
https://www.fedex.com

Kiszállítási díjak:
A kiszállítás díját minden esetben a rendszer automatikusan számolja a megrendelni kívánt termékek súlya és a rendeltetési hely alapján. A kiszállítási díjat a termékek kosárba tételét, valamint a szállítás, illetve a fizetés módjának megadását követően, a vásárlás 3. lépésénél számítja ki és jeleníti meg a rendszer.
Külföldi számlázási és szállítási cím esetén csak bankkártyás vagy Paypal rendszeren keresztül történő fizetés választható.

Szállítási idő:
Az összekészített csomagot legkésőbb egy héten belül átadjuk a Fedex futárszolgálat részére, a szállítási idő a rendeltetési hely függvényében változik.

A megrendelés beérkezése után a vásárlót e-mailben értesítjük a feldolgozás megkezdéséről, és külön e-mailben küldjük meg a fuvarlevélszámot, miután a Fedex felvette a csomagot kézbesítésre. A fuvarlevélszám segítségével a Fedex oldalán lehet nyomon követni a szállítást.

B) ONLINE TERMÉK vásárlására vonatkozó információk
Online szolgáltatások vásárlása esetén fizikai termék kiszállítására nem kerül sor.
Kizárólag online termék vásárlása esetén természetesen nem számítunk fel szállítási díjat.

Szotar.net-es termék (online szótárak) vásárlása esetén a vásárlást visszaigazoló automatikus e-mail üzenetben küldjük meg az aktiváló kódot a Vásárló részére, közvetlenül a vásárlás és a vételár megfizetése után. A kódot az e-mail-ben megadott utasítások szerint aktiválni kell a www.szotar.net oldalon, ezt követően tud a Vásárló az érintett szolgáltatáshoz hozzáférni.

Mersz.hu termék (online könyvtár) vásárlása esetén a fizetés megtörténtét követően a Szolgáltató azonnal beállítja (aktiválja) a hozzáférést a regisztráció során megadott e-mailhez tartozó AK-ID fiókban. A szolgáltatás a https://mersz.hu/ oldalon érhető el.
Amennyiben nem a regisztrációhoz tartozó e-mail fiókhoz szeretné a MeRSZ online könyvtár hozzáférést megvásárolni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az ak@akademiai.hu e-mail címen.

Az Akadémiai Kiadó egységes felhasználói azonosítást vezetett be www.szotar.net, www.mersz.hu és www.akademiai.hu oldalain (AK-ID azonosítás), így a felhasználói azonosítás automatikusan kiterjed ezen oldalakra, illetve ezen oldalak bármelyikén kezdeményezhető. A regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó adatok a Vásárló részére hozzáférést biztosítanak valamennyi, AK-ID regisztrációhoz kötött szolgáltatáshoz, a regisztrált felhasználók számára elérhető felületekhez, illetve érvényes előfizetés esetén az előfizetett szolgáltatásokhoz.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

1. Utánvét:
Utánvétes fizetés választása esetén a rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor, készpénzben kell kiegyenlíteni. Utánvétes fizetési mód csak belföldi számlázási és szállítási cím megadása esetén választható.

2. Átutalás:
Belföldi számlázási és szállítási címmel rendelkező cégek, intézmények nevében történő megrendelés esetén lehetőség van átutalásos fizetési mód választására is. A rendelés értékét és a szállítási díjat a megrendelt áru átvételét követően számla ellenében banki átutalással kell kiegyenlíteni. Ezt a fizetési módot a Szolgáltató felajánlja felületén, de fenntartja magának azt a jogot, hogy az átutalásos fizetési módot megváltoztassa és erről a Vásárlót tájékoztassa.

Az átutalásos fizetési mód a regisztráció során, vagy belépés után az Adatmódosítás menüpontban a Cég nevében regisztrálok jelölőnégyzet bepipálása és a cégadatok megadása után válik elérhetővé.

3. Internetes bankkártyás fizetés:
Online bankkártyás fizetés esetén a CIB Bank szerverén keresztül történő tranzakció keretein belül vonjuk le az áru ellenértékét és az esetleges szállítási díjat.
Bővebb információ: https://www.cib.hu/Maganszemelyek.html/biztonsagi_tanacsok/internetes_kartyas_fizetes.html

VÁLTOZÁSOK AZ INTERNETES BANKKÁRTYÁS VÁSÁRLÁSOKKAL KAPCSOLATBAN

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelvének (PSD2) megfelelően 2020. november 30-án a CIB Bank által nyújtott eCommerce internetes kártyaelfogadás-szolgáltatás esetében élesítésre kerültek az erős ügyfél-hitelesítéssel kapcsolatos módosítások.

Számlavezetőbank-oldali változások
Változott az erős ügyfélhitelesítés bevezetése miatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyási folyamata. Azoknál az ügyfeleknél, akik már megadták azonosítás céljából mobiltelefonszámukat a számlavezető bankjuknak, előfordulhat, hogy több lépésben kell megerősíteniük, hogy valóban ők az internetes vásárláshoz használt betéti- vagy hitelkártya birtokosai. Kérjük, sikertelen bankkártyás fizetés esetén mindenképp egyeztessen a számlavezető bankjával, mert szükséges lehet egy érvényes mobiltelefonszám megadása a banki azonosításhoz (a telefonszám, illetve az esetleges banki telekód megadásának lépései bankonként eltérőek lehetnek). A számlavezető banknál rögzített telefonszám frissítése és megerősítése nagyon fontos, mert az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2) előírásainak megfelelően 2021. január 1-től már csak így tudnak az erős ügyfélhitelesítésre kötelezett kereskedőtől bankkártyával vásárolni az interneten. A számlavezető bank dönti el, hogy mely adatok alapján, és melyek hiánya ellenére engedélyezi a tranzakciót, így az elutasítások várható mértékéről nincs információnk.

Vásárlás befejezése
Miután a CIB Bank fizetési oldalán lezárult a fizetés, fontos, hogy visszatérjen a vásárló a webshop oldalára, ahonnan a vásárlást kezdeményezte. Ez számos alkalommal nem történik meg, mivel a webshop oldalára való visszatérés nem biztos, hogy automatikusan megvalósul. A fizetési folyamattal kapcsolatos tájékoztatást a bankkártyakibocsátó bank nyújtja ügyfelei számára, ezért fontos, hogy azt alaposan tanulmányozzák, és megtegyék az összes lépést, ami a fizetés sikerességéhez szükséges.

4. PayPal:
A megvásárolt termék árának kifizetése során lehetőség van a PayPal rendszeren keresztül történő fizetési mód alkalmazására is, amennyiben a vásárló rendelkezik PayPal fiókkal, vagy regisztrál a PayPal oldalon.
Bővebb információ: https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/ua/servicedescription-full?locale.x=hu_HU

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy külföldi számlázási és/vagy szállítási címről történő megrendelés, személyes átvétel, valamint online szótár előfizetés vagy MeRSZ online könyvtár előfizetés vásárlása esetén kizárólag az internetes bankkártyás vagy a PayPal rendszeren keresztül történő fizetés vehető igénybe.