Akadémia Kiadó

RSS

Home » Economics Books » Management » Szolgáltatás menedzsment

News

Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment

A digitális kiadás alapjául a 2006-ban megjelent Szolgáltatás menedzsment (Human Telex Consulting) című mű szolgált

Tartalomjegyzék:

  • I. Szolgáltatások fogalomrendszere
  • II. Szolgáltatás koncepciók
  • III. A szolgáltatások menedzsmentje
  • IV. Szolgáltatások humán tényezői
  • V. Szolgáltatás kultúra
  • VI. Szolgáltatások minőségének kérdései és fejlesztési lehetőségei
  • VII. Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM)
  • VIII. Public menedzsment
  • IX. A professzionális szolgáltatások menedzsmentje és marketingje

Product details »
  • Article code: PGAZM32768
  • ISBN: 978 963 454 145 5
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Szótár.net