Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Szájtpropaganda

Hírek

  • Open Access megállapodás az EISZ Nemzeti Programmal

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Riedl John, Konstan Joseph, Majó Zoltán, Révész Balázs

Szájtpropaganda

A technológia révén a fogyasztók a világ bármely pontján lévő termékeket és azok árait is össze tudják hasonlítani - s ez egy újabb lehetőséget adott a marketingszakemberek kezébe. Ez a csoportos információszűrésnek (collaborative filtering) nevezett új eszköz megkönnyíti a vállalatok számára, hogy megtalálják az ideális vásárlóikat, és részletekbe menően figyelemmel kísérhessék a vásárlói szokásokat, miközben a vevőkről szerzett adatokat a világháló teljes spektrumán - s azon túl is - automatikusan ajánlatokká alakítják.

Ez a könyv bemutatja az ajánlórendszerek működését, és hogy azok miként lehetnek a vállalatok segítségére, valamint, hogy a vállalkozásunk egyebek mellett:

  1. hogyan gyűjthet adatokat a potenciális vásárlóinkról az alapján, hogy az interneten merre barangolnak, és hogyan ismerheti meg a személyes érdeklődésüket;
  2. hogyan hozzon létre olyan weboldalakat, amelyek figyelnek a vásárlókra, és a személyre szóló ajánlások révén hogyan tud új vevőket toborozni;
  3. hogyan segíthet a vásárlóknak megalkotni a webhelyünk saját, személyre szabott változatát;
  4. hogyan alkalmazza a sikeres marketing és ügyfélszolgálat legfontosabb szabályait az elektronikus kereskedelem kihívásokkal teli világában.

A könyv kiegészült egy olyan résszel, amelyet két fiatal magyar szakember írt, bemutatva nemcsak a terület hazai vonatkozásait, hanem azt, hogy miként működik vagy éppenséggel nem működik ez a magyar internetes oldalakon.

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZM06430
  • ISBN: 9789632247953
  • Oldalszám: 250
  • Formátum: FR4
  • Borító típusa: kemény, papír
Bolti ár: 5250 Ft Kiadói ár: 4463 Ft
Kosárba -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is