Akadémia Kiadó

RSS

Home » Economics Books » Marketing » Szájtpropaganda

News

Riedl John, Konstan Joseph, Majó Zoltán, Révész Balázs

Szájtpropaganda

A technológia révén a fogyasztók a világ bármely pontján lévő termékeket és azok árait is össze tudják hasonlítani - s ez egy újabb lehetőséget adott a marketingszakemberek kezébe. Ez a csoportos információszűrésnek (collaborative filtering) nevezett új eszköz megkönnyíti a vállalatok számára, hogy megtalálják az ideális vásárlóikat, és részletekbe menően figyelemmel kísérhessék a vásárlói szokásokat, miközben a vevőkről szerzett adatokat a világháló teljes spektrumán - s azon túl is - automatikusan ajánlatokká alakítják.

Ez a könyv bemutatja az ajánlórendszerek működését, és hogy azok miként lehetnek a vállalatok segítségére, valamint, hogy a vállalkozásunk egyebek mellett:

  1. hogyan gyűjthet adatokat a potenciális vásárlóinkról az alapján, hogy az interneten merre barangolnak, és hogyan ismerheti meg a személyes érdeklődésüket;
  2. hogyan hozzon létre olyan weboldalakat, amelyek figyelnek a vásárlókra, és a személyre szóló ajánlások révén hogyan tud új vevőket toborozni;
  3. hogyan segíthet a vásárlóknak megalkotni a webhelyünk saját, személyre szabott változatát;
  4. hogyan alkalmazza a sikeres marketing és ügyfélszolgálat legfontosabb szabályait az elektronikus kereskedelem kihívásokkal teli világában.

A könyv kiegészült egy olyan résszel, amelyet két fiatal magyar szakember írt, bemutatva nemcsak a terület hazai vonatkozásait, hanem azt, hogy miként működik vagy éppenséggel nem működik ez a magyar internetes oldalakon.

Product details »
  • Article code: PGAZM06430
  • ISBN: 9789632247953
  • Number of pages: 250
  • Size: FR4
  • Type of Cover: kemény, papír
Retail Price: € 17.5 Discount Offer: € 14.88
Cart -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is

Szótár.net