Magyar Elektronikus Referenciamű Szolgáltatás
Online szótárak
Folyóirat-gyűjtemény
Nyelvkönyveink és szótáraink online mellékletei
Konferenciáink
A sikeres marketingstratégiák kialakításához nélkülözhetetlen a hazai … Tovább »
Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az … Tovább »
A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel … Tovább »
A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során … Tovább »
Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység … Tovább »
A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az … Tovább »
A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az … Tovább »
Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy … Tovább »
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő … Tovább »
Vannak azok a szakkönyvek, amiket álmatlan éjszakákon veszünk elő altató helyett. Na, ez a … Tovább »
A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a … Tovább »
Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett … Tovább »
Minden gyakorló menedzser, minden az üzleti tudományokat különböző szinten tanuló … Tovább »
A személyes eladás technikáiról, sikeres módszereiről számos kiadvány, … Tovább »
Az élelmiszer témakör ma egyre nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás … Tovább »
Minden vállalati szakember számára fontos, gyakorlatban jól hasznosítható tudást … Tovább »
Eladni olyan egyszerű! Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, … Tovább »
Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai … Tovább »
A 21. század globalizált gazdaságát mindenütt, így Magyarországon is a piacon … Tovább »
Örülök, hogy Pavluska Valéria könyve az Akadémiai Kiadó marketing szakkönyvtár … Tovább »
Hiánypótló szakkönyvet tart a kezében az olvasó egy gyorsan fejlődő … Tovább »
A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv … Tovább »
„Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a … Tovább »
Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne … Tovább »
Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a … Tovább »