Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Turizmus » Turizmusmarketing esettanulmányok

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Deli-Gray Zsuzsa, Árva László

Turizmusmarketing esettanulmányok

Érdeklődéssel olvastam végig a Turizmus-marketing esettanulmányok című könyvet és nyugodtan állíthatom, hogy nemcsak az oktatási intézmények hallgatói számára jelent segítséget a tananyag feldolgozásához, hanem gyakorló idegenforgalmi szakemberek is haszonnal forgathatják, hiszen a szerzők olyan fontos és aktuális témákat tárgyalnak az egyes fejezetekben, melyekkel a mindennapi munkájuk során találkozhatnak a szakmában dolgozók. Különös jelentőséget ad a kötetnek, hogy az egyes témák kidolgozásakor a szerzők megtörtént eseteket vettek alapul, konkrét problémákat boncolgatnak. Jó szívvel ajánlhatom tehát a tanulmány-gyűjtemény forgatását minden turizmus iránt elkötelezett kollégának.

Molnár Gabriella elnök

Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége

Hiányt pótló mű átfogó tematikával és módszertani megközelítéssel. A turizmus, a szolgáltatásmenedzsment és a marketing kurzusok gyakorlati részének kötelező tananyaga alap- és mesterkurzusokon egyaránt, melyre a szerzők oktatási és gyakorlati tapasztalata nyújt garanciát.

Heidrich Balázs intézetvezető egyetemi docens

Budapesti Gazdasági Főiskola

További jellemzők »
  • Oldalszám: 240
  • Formátum: B5_01
  • Borító típusa: kartonalt
  • ISBN: 9789630588584
  • Cikk kód: 4000023773
  • Kiadás éve: 2010
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en