Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Bevezetés a piackutatásba

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Veres Zoltán, Kozák Ákos, Hoffmann Márta

Bevezetés a piackutatásba

A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 544
  • Formátum: FR4
  • Borító típusa: kemény, papír
  • ISBN: 9789630582926
  • Cikk kód: 4000010613
  • Kiadás éve: 2005
Bolti ár: 3000 Ft Kiadói ár: 2550 Ft
Kosárba -15%



Marketing szakkönyvtár sorozat további tagjai

Hasonló kiadványok

Akik ezt vették, megvették ezt is