Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Vásárlói magatartás

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább
Ez a termék jelenleg nem érhető el az Akadémiai Kiadó webshopjában. További vásárlási lehetőségért kérjük, keresse Ügyfélkapcsolati csoportunkat az ak@akkrt.hu e-mail címen

Törőcsik Mária

Vásárlói magatartás

Ember az élmény és a feladat között

Valóban makrancos a vásárló? Úgy tapasztaljuk, hogy igen, az egyik tételnél spórol, a másiknál luxus-kiadásra vállalkozik, de nem következetes ebben sem. Az új magatartású vásárlók új kérdéseket tesznek fel a marketing szakmának, az új válaszokhoz új gondolatok, új érzékenység szükséges.

Ez a könyv átfogja a vásárlói magatartás legfontosabb területeit, a szerző által megfogalmazott izgalmas modell segíti a befolyásoló tényezők hatásának, a vásárló háziasszonyok lelkivilágának megértését, végeredményben a vállalati marketingdöntések meghozatalát.

A szakma művelőinek, a témákör tanulóinak, a fogyasztói társadalom működése iránt érdeklődőknek ajánlom ezt az empátiával megírt munkát azzal a jóleső érzéssel, hogy reményeim szerint együtt osztozunk az igényes olvasmány élményében.

Tomcsányi Pál, az MTA rendes tagja

További jellemzők »
  • Oldalszám: 312
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 978 963 05 8397 8
  • Cikk kód: 4000008755
  • Kiadás éve: 2009