Magyar Elektronikus Referenciamű Szolgáltatás
Online szótárak
Folyóirat-gyűjtemény
Nyelvkönyveink és szótáraink online mellékletei
Konferenciáink
A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.
Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.
Kiknek ajánljuk a könyvet?
A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.
Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.
Igaz-hamis kérdések
Feleletválasztós tesztek
Számítási feladatok
Grafikonok és ábrák
Képletek
Megoldások
Szállítási idő: max. 2 munkanap