Akadémia Kiadó

RSS

Home » Economics Books » Marketing » Alapmarketing

News

Kiss Mariann

Alapmarketing

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

Product details »
  • Article code: PGAZM30406
  • ISBN: 9789630595704
  • Number of pages: 220
  • Size: B5 (165x238 mm körülvágott méret)
  • Type of Cover: Kartonált, ragasztókötött
Retail Price: € 11.67 Discount Offer: € 9.92
Cart -15%
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is

Szótár.net