Akadémia Kiadó

RSS

Home » Economics Books » Marketing » Márkázott szórakoztatás

News

Papp-Váry Árpád

Márkázott szórakoztatás

Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel,

a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be

a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.

Sas István

reklámpszichológus, reklámfilmrendező

Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment" műfaj eklatáns példája:

szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon,

színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja

magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény

információkat.

Dr. Koltai Andrea

kereskedelmi vezető, Chello Central Europe

Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti

alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató

olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.

Nagy László

head of branded entertainment, Havas Media

Product details »
  • Article code: PGAZM30387
  • ISBN: 9789630595155
  • Number of pages: 236
  • Size: B5 (165x238 mm körülvágott méret)
  • Type of Cover: Kartonált, ragasztókötött
Retail Price: € 16.17 Discount Offer: € 13.74
Cart -15%
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Szótár.net