Akadémia Kiadó

RSS

Home » Economics Books » Marketing » Nemzetközi marketing

News

Tamás Tóth

Nemzetközi marketing

Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az Olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak -, s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.

Dr. Blahó András

tanszékvezető egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

Világgazdasági Tanszék

Product details »
  • Number of pages: 304
  • Type of Cover: hard, paper
  • ISBN: 9789630586214
  • Article code: 4000016442
  • Publication date: 2009
Retail Price: € 14.83 Discount Offer: € 12.61
Cart -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is