Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Döntésorientált marketing - Decision-oriented Marketing

Hírek

  • PROGRAMAJÁNLÓ

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább
Ez a termék jelenleg nem érhető el az Akadémiai Kiadó webshopjában. További vásárlási lehetőségért kérjük, keresse Ügyfélkapcsolati csoportunkat az ak@akkrt.hu e-mail címen

Rekettye Gábor, Piskóti István, Józsa László, Rekettye Gábor, Piskóti István, Józsa László, Veres Zoltán

Döntésorientált marketing - Decision-oriented Marketing

A marketingben sok alapkönyv születik. Könyvünk sajátossága, hogy vezérfonala a döntésorientáltság, az egyes fejezetek a marketingproblémák felismerésének, a reális célok kitűzésének és az azok eléréséhez szükséges lépéskombinációk kialakításának gyakorlatára épülnek. Különösen fontosnak tartjuk, hogy a könyv angol nyelven is napvilágot lát, hiszen így a hazánkban folyó angol nyelvű képzések is megfelelő szakirodalomhoz jutnak. Olyanhoz, amely a hazai viszonyokból indul ki, s példái is ebből a környezetből származnak. Reméljük, hogy e könyv a marketing gyakorlati lépéseinek, döntéseinek kialakításához és azok megvalósításához életszerű módszertant mutat be, mellyel hozzájárul az oly gyakori „ösztönös marketing" helyett a kellő tudatosságra, a piaci helyzetek elemzésére és a döntések meghozatalára képes marketingesek felkészüléséhez, és így a hazai vállalkozások sikeresebb piaci szerepléséhez.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 826
  • Formátum: FR4
  • Borító típusa: kemény, papír
  • ISBN: 9789632247847
  • Cikk kód: 4000007028
  • Kiadás éve: 2005