Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Turizmus » Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Deli-Gray Zsuzsa, Árva László

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

További jellemzők »
  • Oldalszám: 212
  • Formátum: B5_03
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789634541509
  • Cikk kód: 4000032704
  • Kiadás éve: 2017
Bolti ár: 4700 Ft Kiadói ár: 3995 Ft
Kosárba -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is