RSS

Home » Economics Books » Marketing » A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)

News

Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)

„Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.”

Domonkos András
a Lombard Lízing Zrt. alapítója


„Az elmúlt évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése, alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a 2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit, még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében továbbra is alapműnek fog számítani.”
Rekettye Gábor
az MTA doktora
Professor Emeritus
Pécsi Tudományegyetem

Product details »
  • Article code: PGAZX00063
  • ISBN: 978 963 454 640 5
  • Number of pages: 622
  • Size: B5
  • Type of Cover: Kartonált, ragasztókötött
  • Publication date: 2021
Retail Price: € 23 Discount Offer: € 18.4
Cart -20%

Szállítási idő: max. 2 munkanap

A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is

Szótár.net