Amendment of General Terms and Conditions of Purchase
DetailsOnline Content Service in 15 Sciences
Online Dictionaries
Journals Collection
Online supplementary materials
Science Conferences
A fogyasztók dühösek, nagyon dühösek!
A válság zűrzavarában nyugtalanok és rosszkedvűek: úgy érzik, hogy becsapták és magukra hagyták őket. Tudják, hogy a vállalatok gyakran túl sokat ígérnek és keveset nyújtanak, s mára mélységesen kiábrándulttá váltak.
Azok a vállalkozások fognak végül a legjobban boldogulni, melyek felismerik ezt a zűrzavart, és megértik, hogy a fogyasztói kapcsolatok lesznek meghatározók a válság utáni korszakban.
Larry Hochman könyve inspiráló erejű olvasmány: biztosra vehető, hogy a következő években az üzleti vezetők egyik alapvető olvasmányává fog válni Magyarországon is.
A szerző egyike a világ legnépszerűbb előadóinak, többek között elnyerte Az év európai üzleti előadója címet is. Világszerte elismert szakember a fogyasztói kapcsolatépítés, a vezetéstudomány és a tehetségmenedzsment területén egyaránt.
Szállítási idő: max. 2 munkanap