RSS

Nyitólap » Gazdaság » Menedzsment » Nemzetközi menedzsment (2., bővített kiadás)

Hírek

  • Newton almája: Az Akadémiai Kiadó podcastsorozata

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Czakó Erzsébet, Poór József, Blahó András

Nemzetközi menedzsment (2., bővített kiadás)

A Nemzetközi menedzsment − a határokon és kultúrákon átnyúló menedzsment − kézikönyve azokat a kihívásokat vizsgálja, amelyekkel a vezetőknek szembe kell nézniük napjaink állandóan változó környezetében. Alaposan felkészíti az olvasókat a nemzetközi és globális környezetben előforduló feladatok ellátására, hiszen az ilyen környezetben működő vállalatok vezetőinek − a vállalatok méretétől és eredetétől függetlenül − sokféle bonyolult problémát kell megoldaniuk. Az eredményes munka érdekében pontosan fel kell mérniük a befolyásoló tényezőket, hogy ezek ismeretében alakítsák ki stratégiájukat, műveleteiket és általános menedzsmentfunkcióikat.
A Blahó András, Czakó Erzsébet és Poór József főszerkesztésében − valamint tíz hazai és öt külföldi egyetem 43 tanára, professzora és több vállalati szakember munkája nyomán − született kötet összefoglalja a nemzetközi vállalatok, a multinacionális cégek és a külföldi tulajdonú vállalatok alá tartozó helyi cégek irányításának és vezetésének általános és sajátos vonásait. A könyv tizenkilenc elméleti fejezetében leírtakat tizenhárom esettanulmány egészíti ki.

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZX00066
  • ISBN: 978 963 454 652 8
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • Kiadás éve: 2021
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en