RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Hírek

  • Akadémiai Kiadó információs nap

    Tovább
  • Tanévkezdési akció - 25% kedvezmény

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Bővített kiadás

„Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.”

Domonkos András
a Lombard Lízing Zrt. alapítója


„Az elmúlt évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése, alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a 2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit, még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében továbbra is alapműnek fog számítani.”
Rekettye Gábor
az MTA doktora
Professor Emeritus
Pécsi Tudományegyetem

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZX00063
  • ISBN: 978 963 454 641 2
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • Kiadás éve: 2021
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en