RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Modern árazás

Hírek

  • Itt a foci-Eb!

    Tovább
  • KÖNYVEINK ÓRIÁSI AKCIÓBAN - 35-50% kedvezmény

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István

Modern árazás

„Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés! Eladói szempontból a megfelelő árképzés alkalmazása döntően befolyásolja a vállalkozás profitját és növekedési lehetőségeit. A Modern árazás széles körűen bemutatja, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az árképzésben a 21. század legújabb technológiáit is felhasználva. Hiánypótló munka, bátran ajánlom minden kereskedelmi szereplőnek, legyen az hagyományos áruház vagy éppen webshop.”

Rácz Csaba ügyvezető igazgató,
Árukereső.hu


„Ajánlom ezt a könyvet azoknak, akik most akarnak megismerkedni az árazás izgalmas világával, akik az árdöntések összefüggéseit újra végig akarják gondolni, alapvető területeit számba akarják venni. Azoknak főképp ajánlom, akik a mai élenjáró gyakorlatot akarják megismerni, át akarják látni a digitalizáció erre a területre kifejtett hatását, az MI megjelenésének következményeit, az erre alapozott új üzleti modellek működését, a startupok árdöntéseinek kereteit. Friss példákkal, esetekkel ad a könyv impulzusokat a hazai és a nemzetközi piacra vonatkozó vállalkozói döntések irányainak kialakításához.”
Törőcsik Mária egyetemi tanár,
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar


„A helyes árazással sokat nyerhetsz, de a rosszal még többet veszthetsz. A jó árazás megtanulható, ebből a kiváló könyvből, amely a kezdő vállalkozókat felkészíti a helyes ár kialakítására. Sőt mi több, felhívja a figyelmet a buktatókra, amelyekbe oly gyakran belebotlik a csak az ösztöneire hallgató vállalkozó. »Fél áron szinte minden eladható, csakhogy abból nem élünk meg« − mondta gyakran Brückner István, a Centrum Áruházak legendás vezérigazgatója. Ez a könyv megtanítja, hogyan lehet megtalálni azt az árat, amelyet méltányosnak találnak a vevők is, és nyereségessé teszik a vállalkozást is.”
Vecsenyi János vállalkozásfejlesztési coach,
GE-EIT Health Venture Lab, Professor Emeritus (BCE és BME)

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZX00034
  • ISBN: 9789634545644
  • Oldalszám: 300
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • Kiadás éve: 2021
Bolti ár: 5500 Ft Kiadói ár: 4675 Ft
Kosárba -15%

Szállítási idő: max. 2 munkanap

A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is