Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Turizmus » A turisztikai termékek innovatív fejlesztése

Hírek

  • Megjelent a Kínai-magyar kéziszótár!

    Tovább
  • Könyvszüret - 35% kedvezmény

    Tovább
  • Open Access megállapodás az EISZ Nemzeti Programmal

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Irimiás Anna Rita, Jászberényi Melinda, Michalkó Gábor

A turisztikai termékek innovatív fejlesztése

„Ez a kiadvány arra vállalkozik, hogy a hazai és nemzetközi szakirodalomra, tudományos vizsgálatokra, szakértői megfigyelésekre, jó gyakorlatokra és persze a szerzők kreativitására alapozva bemutassa a turisztikai termékek palettáját.
Az olvasó találkozhat tradicionálisabb termékkel (városi turizmus, bevásárlóturizmus, gasztroturizmus, konferenciaturizmus), szembesülhet úgynevezett niche (rés) termékekkel (kalandturizmus, buliturizmus, sportturizmus, hajós turizmus, szenior turizmus, tudományos turizmus), és végül, de nem utolsósorban elmélyülhet a horizontális, szinte minden terméket átható szemléletformálásban (akadálymentesítés, szexualitás, fenntarthatóság, felelősségteljesség, lassúság). A kötet tanulmányainak gondolatvilágát az innováció szükségszerűsége vezérli.

A kiadvány a turisztikai termékek ismert logikájából/modelljéből kiindulva egyrészt megtartotta annak hagyományos formáját, másrészt számtalan új, innovatív megközelítéssel is találkozhatunk, amely egyaránt igaz azok tartalmára és stílusára. Az egyes termékek/fejezetek olyan szemléletmódot közvetítenek, melyek mára nélkülözhetetlenek a turisztikai trendek kereslet-kínálat értelmezéséhez, a desztinációk termékstruktúra analíziséhez, a piac-szegmentációhoz.”

Prof. Dr. Aubert Antal
egyetemi tanár

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZX00036
  • ISBN: 978 963 454 414 2
  • Oldalszám: 204
  • Formátum: B5 (165x238 mm körülvágott méret)
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
Bolti ár: 6000 Ft Kiadói ár: 5100 Ft
Kosárba -15%