Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Országmárkázás

Hírek

  • ISKOLAKEZDÉSI AKCIÓ

    Tovább
  • Könyvbemutató: Mozaikokból egy élet

    Tovább
  • Open Access megállapodás az EISZ Nemzeti Programmal

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Papp-Váry Árpád

Országmárkázás

Versenyképes identitás és imázs teremtése

Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák építésének fontosságáról, folyamatáról és korlátairól. Hiánypótló munka, amely a rendszerezett elméleti alapok áttekintése után gyakorlati iránymutatásokat fogalmaz meg a témával elméleti vagy gyakorlati szinten foglalkozók számára. Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik szeretik az igényes és olvasmányos szakkönyveket, és akiket érdekel, hogy miként lehetne Magyarország országimázsát innovatív módon formálni.

Deli-Gray Zsuzsa
kutatóprofesszor, ESSCA School of Management


A kötet friss szemlélete szerint az országimázs formálása alapvetően asszociáció- és reputációépítés. Komplex, változékony és kihívásokkal teli szakterület. Papp-Váry Árpád nemzetközileg elismert szakemberként páratlan és nélkülözhetetlen útmutatót biztosít azok számára, akik a témában bármilyen módon is érdekeltek.

Fehér Katalin
tudományos főmunkatárs, Budapesti Gazdasági Egyetem


Termékmárkát építeni nem könnyű feladat, országmárkát építeni ennél is nagyobb kihívás. Itt a professzionalizmus mellett számos más, szakmán túli faktor gazdagítja a képletet. A szerző vitathatatlan erénye, hogy ezeken felülemelkedve szakmai keretet ad, struktúrát vázol, példákat hoz, ellentétes álláspontokat villant föl, miközben nehézségekre is rámutat, köztük talán a legfontosabbra: nincs országmárka-építés országépítés nélkül, hisz a márkát végső soron mégiscsak maga a termék határozza meg.

Nagy Bálint
marketingtanszék-vezető, International Business School


Magyar nyelven ilyen alapos áttekintés az országmárkázásról még nem jelent meg. Átfogó, olvasmányos, az olvasót egy új világgal ismerteti meg, amelynek akarva-akaratlanul ő maga is szerves része. A könyv egy ígéret: olvasója megértheti a helymárkázás sajátos határterületét, a marketing, a márkázás, a fogyasztói pszichológia, a stratégiai tervezés és a közösségépítés sajátos elegyét.

Kádár Magor
egyetemi docens, Babeş-Bolyai Egyetem

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZX00015
  • ISBN: 978 963 454 345 9
  • Oldalszám: 228
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
Bolti ár: 5600 Ft Kiadói ár: 4760 Ft
Kosárba -15%
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is