Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Business marketing-menedzsment

Hírek

  • PROGRAMAJÁNLÓ

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Piskóti István

Business marketing-menedzsment

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

Dr. Veres Zoltán

tanszékvezető egyetemi tanár

Pannon Egyetem, Veszprém

Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."

 

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.

az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

További jellemzők »
  • Oldalszám: 376
  • Formátum: B5_01
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630595346
  • Cikk kód: 4000030460
Bolti ár: 5500 Ft Kiadói ár: 3850 Ft
Kosárba -30%
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is