Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Márkázott szórakoztatás

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Papp-Váry Árpád

Márkázott szórakoztatás

Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel,

a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be

a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.

Sas István

reklámpszichológus, reklámfilmrendező

Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment" műfaj eklatáns példája:

szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon,

színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja

magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény

információkat.

Dr. Koltai Andrea

kereskedelmi vezető, Chello Central Europe

Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti

alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató

olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.

Nagy László

head of branded entertainment, Havas Media

További jellemzők »
  • Formátum: B5_03
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630595155
  • Cikk kód: 4000030387
Bolti ár: 4850 Ft Kiadói ár: 4123 Ft
Kosárba -15%
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is