Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Nemzetközi marketing

Hírek

  • Open Access megállapodás az EISZ Nemzeti Programmal

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Tóth Tamás, Mandják Tibor , Malota Erzsébet

Nemzetközi marketing

Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az Olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak -, s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.

Dr. Blahó András

tanszékvezető egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

Világgazdasági Tanszék

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZM16442
  • ISBN: 9789630586214
  • Oldalszám: 304
  • Borító típusa: kemény, papír
Bolti ár: 4450 Ft Kiadói ár: 3783 Ft
Kosárba -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is