Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Turizmus » Élménymenedzsment a turizmusban

Hírek

  • Open Access megállapodás az EISZ Nemzeti Programmal

    Tovább
  • Tájékoztató Android szótáralkalmazásaink kivezetéséről

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Zátori Anita

Élménymenedzsment a turizmusban

Abban a korban élünk, amikor már szinte minden „élmény”, akár a napi bevásárlás is. A szolgáltatások fogyasztása, helyszínek meglátogatása vagy akár a rokonlátogatás is mind-mind valamilyen élménnyel jár. A turisztikai, vendéglátóipari vagy eseményszervező vállalakozás számára azonban nem a „valamilyen élmény” létrahozása a cél, hanem a vendégek elvárásainak megfelelő vagy azon túl is mutató élmények létrehozása, amely egyúttal képes a szolgáltató vállalkozás céljainak megvalósulását is támogatni. Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik számára fontos az élmények kialakításának és létrehozásának folyamata és módszertana, amelyeket alkalmazhatnak is saját munkájukban, üzemelésükben. Puczkó László

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZX00012
  • ISBN: 978 963 454 232 2
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en