Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Menedzsment » Stratégiai és üzleti tervezés

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Balaton Károly, Tari Ernő

Stratégiai és üzleti tervezés

A könyv az egyetemi alapképzésben oktatásra kerülő Stratégiai és üzleti tervezés című tantárgy törzsanyagát foglalja össze. A fontosabb fogalmak definiálását (Bevezetés) követően a szerzők a 2. fejezetben áttekintést adnak a stratégiai gondolkodás történeti fejlődéséről, ahol az egyes fejlődési szakaszok jellemzőivel ismerkedhet meg az olvasó.

A stratégiai elemzéssel foglalkozó 3. fejezet bemutatja a külső környezet, a vállalati belső adottságok és képességek szerepét és elemzési módszereit, amelyek megalapozzák a stratégia kidolgozását.

A 4. fejezet a stratégia kialakításának különböző szintjeit és összetevőit tárgyalja: küldetés és jövőkép megfogalmazása, vállalati szintű stratégiák választéka, portfólió stratégiák, üzletági szintű versenystratégiák, stratégiai szövetségek és nemzetközi stratégiák.

A könyv 5. fejezete a stratégia megvalósításának előkészítésével, ezen belül is konkrétan a projektek tervezésével és vezetésével kapcsolatos ismereteket foglalja össze.

Az utolsó, 6. fejezet az üzleti tervezés szerepét, kidolgozásának folyamatát és a terv tartalmának fontosabb jellemzőit mutatja be.

További jellemzők »
  • Formátum: B5_01
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630594738
  • Cikk kód: 4000030277
Bolti ár: 3490 Ft Kiadói ár: 2443 Ft
Kosárba -30%
A könyv online kiadása eléhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is