Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Médiaismeret

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Csordás Tamás

Médiaismeret

A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje.

A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában”, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak.

A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 316
  • Formátum: B5_03
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630594424
  • Cikk kód: 4000029692
Bolti ár: 4950 Ft Kiadói ár: 4208 Ft
Kosárba -15%
A könyv online elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is