Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Egyéb gazdaság » Mind the Gap

Hírek

  • Év végi szállítási információk

    Tovább
  • INGYENES SZÁLLÍTÁS belföldre!

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Bódis Gábor, Bódis Gábor

Mind the Gap

Kreatív turisztikai coaching

Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata.
Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató
Magyar Turisztikai Ügynökség

Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket.
Csurgó József,
egyetemi hallgató

Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben.
Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens
Budapesti Metropolitan Egyetem

További jellemzők »
  • Cikk kód: PGAZM33223
  • ISBN: 9789634541974
  • Oldalszám: 120
  • Formátum: A5 (126*195 mm körülvágott méret
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • Kiadás éve: 2018
Bolti ár: 3100 Ft Kiadói ár: 2635 Ft
Kosárba -15%