RSS

Home » Economics Books » Other Economics » Mind the Gap

News

Bódis Gábor

Mind the Gap

Kreatív turisztikai coaching

Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata.
Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató
Magyar Turisztikai Ügynökség

Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket.
Csurgó József,
egyetemi hallgató

Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben.
Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens
Budapesti Metropolitan Egyetem

Product details »
  • Article code: PGAZM33223
  • ISBN: 9789634541974
  • Number of pages: 120
  • Size: A5 (126*195 mm körülvágott méret)
  • Type of Cover: Kartonált, ragasztókötött
  • Publication date: 2018
Retail Price: € 10.33 Discount Offer: € 8.78
Cart -15%

Szállítási idő: max. 2 munkanap

A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is

Szótár.net