Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Marketing a magyar kisvállalatoknak

Hírek

  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Rekettye Gábor

Marketing a magyar kisvállalatoknak

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A könyv mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft.

Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. A szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége

Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán az iránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

További jellemzők »
  • Oldalszám: 292
  • Formátum: B5_01
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630592468
  • Cikk kód: 4000028621
Nyomtatott könyv
Kosárba -15%
Bolti ár: 3990 Ft Kiadói ár: 3392 Ft
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is