Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Régió- és településmarketing

Hírek

  • PROGRAMAJÁNLÓ

    Tovább
  • Tájékoztató iOS szótáralkalmazásaink frissítéséhez

    Tovább

Piskóti István

Régió- és településmarketing

Marketingorientált fejlesztés, márkázás

A településmarketing hatékony megszervezéséhez nyújt segítséget ez a könyv, amely gyakorlati megközelítésével könnyen alkalmazható ismereteket tartalmaz. Különös érdeme, hogy a marketing alapjait a szakterületre adaptálva mutatja be, ezért megértéséhez nincs szükség előzetes marketingismeretekre. Mind a gyakorlati szakemberek, mind a marketingképzésekben részt vevő hallgatók számára jól hasznosítható, szakmailag kiforrott, igényes és érdekes szakkönyvet tart a kezében az olvasó.          

Dr. Kandikó József, főiskolai tanár

a Magyar Marketing Szövetség alapító elnöke

Beruházásfejlesztési tanácsadóként is értékes, érdekes műnek tartom ezt a könyvet, melyben a marketing gyakorlatát a települések, régiók céljainak aspektusából vizsgálja a szerző. A régió- és településmarketing (RTM) sajátos működési mechanizmusait tekintve igen komplex ága a marketingnek, valahol a közigazgatás, az üzlet és a civil szféra találkozásánál. A sokszínű, hazai és külföldi példákkal gazdagított anyag arra sarkallja az olvasót, hogy újragondolja saját, nem egyszer rutinokra épülő tevékenységét, a gondolatébresztő ötletek pedig segítik abban, hogy meg is tudja újítani azt. Képessé tenni valakit a fejlődésre - ez az igazi hozzáadott érték!

Essősy Zsombor vezérigazgató

MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 400
  • Formátum: B5_01
  • Borító típusa: kartonalt
  • ISBN: 9789630591867
  • Cikk kód: 4000028305
  • Kiadás éve: 2012
Nyomtatott könyv
Kosárba -15%
Bolti ár: 5450 Ft Kiadói ár: 4633 Ft
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is