Akadémia Kiadó

RSS

Home » Economics Books » Marketing » Bevezetés a piackutatásba

News

Veres Zoltán, Kozák Ákos, Hoffmann Márta

Bevezetés a piackutatásba

A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.

Product details »
  • Article code: PGAZM10613
  • ISBN: 9789630582926
  • Number of pages: 544
  • Size: FR4
  • Type of Cover: kemény, papír
Retail Price: € 10 Discount Offer: € 8.5
Cart -15%


Szótár.net