Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » GY.I.K. - Szótár.net

GY.I.K. - Szótár.net

Miért nem működik a CD-s szótáram?

CD-s szótáraink az újabb Windows operációs rendszereken nem működnek, csak Windows XP Service Pack 2-ig voltak kompatibilisek, viszont a hozzá kapott regisztrációs szám használható on-line szótárszolgáltatásunkban is. Arra kérjük, hogy regisztráljon a www.szotar.net oldalunkon, majd miután megerősítette a regisztrációját, lépjen be, és aktiválja szótárát a termékaktiválás ablakban, a CD-n található kóddal. Ezen az oldalon keresztül tudja majd használni a szótárát.

Hogyan regisztráljak a www.szotar.net-re?

Kérjük, írja be böngészőjébe, hogy www.szotar.net. Kattintson a Regisztráció fülre, majd gépelje be a *-gal megjelölt adatokat. Név, e-mail cím, e-mail cím újra, jelszó, jelszó újra. Miután rákattintott a regisztráció gombra, kapni fog egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem kapja meg, kérjük, ellenőrizze, hogy nem került-e a Spam vagy a Kéretlen levelek mappába. Kattintson a levélben található linkre, ezzel aktiválja a fiókját.

Hogyan vásárolhatom meg az on-line szótárat?

Kérjük, írja be böngészőjébe, hogy www.akkrt.hu. Kattintson a Regisztráció fülre, majd gépelje be a *-gal megjelölt adatokat. Navigáljon el az on-line fülre, és válassza ki a kívánt szótárat. Helyezze kosárba a terméket, ne feledje, ha minimum 2 darab on-line szótárt vásárol, beválthatja az AK-SZOTARNET kuponunkat, amely 10% kedvezményre jogosítja a teljes vételárból. Véglegesítse a megrendelését, fizetni csak internetes utalással tud. Sikeres tranzakció után a visszaigazoló e-mailben látja az aktiváló kódot.

Hol találhatom a regisztrációs kódom?

Az Ön regisztrációs kódját a visszaigazoló e-mailben fogja megtalálni. Ha a levelei között nem találja meg a visszaigazoló e-mailt, kérjük, nézze meg a Spam-ek vagy a Kéretlen levelek között.

Mennyibe kerül a szótár meghosszabbítása?

Szótárait 30%-os kedvezménnyel tudja meghosszabbítani.

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a kódot?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@akkrt.hu e-mail címen. A levélbe írja bele a megrendelés azonosítóját (#800…) a könnyebb ügyintézés érdekében.

Meg szeretném hosszabbítani a szótáramat, de a vásárlásnál nem fogadja el a felhasználónevemet és jelszavamat. Mit tegyek?

Kérjük, írja be böngészőjébe, hogy www.akkrt.hu. Kattintson a Regisztráció fülre, majd gépelje be a *-gal megjelölt adatokat. Ezen az oldalon keresztül tud vásárolni, ezért fontos, hogy a hosszabbítás előtt ide is regisztráljon.


Mobil alkalmazás:


Ki tudom próbálni az alkalmazásokat?

A próbaidő mobil operációs rendszerenként változó. Az Android alkalmazásokat 2 napig, a Windows alkalmazásokat 1 napig tudja tesztelni. Sajnos az IOS alkalmazásainkat nem tudja ingyenesen kipróbálni, de lehetősége van 90 napon belül lemondani, és az iTunes áruház a teljes vételárat visszautalja.

Hol találom az aktiváló kódomat az Android szótáralkalmazáshoz? 

A www.akkrt.hu oldalon történt sikeres vásárlás után kap egy visszaigazoló e-mailt. Ebben a levélben találja meg a kódot, amellyel aktiválni tudja szótárát. Amennyiben nem találja a levelet, kérjük, nézze meg a Spam-ek vagy a Kéretlen levelek között, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Hányszor tudom aktiválni Android szótáraimat?

Android szótárait 5 alkalommal tudja aktiválni, majd az első aktiválástól számítva félévente plusz egy lehetőséget adunk Önnek. A szótárat minden, legalább 2.3 Android operációs rendszerű eszközén tudja használni az aktiválási lehetőségeinek megfelelő számban.

Hogyan tudom használni iOS szótáraimat?

Alkalmazásainkat az iTunes Store-ban vásárolhatja meg, majd minden olyan iOS eszközön használhatja (maximum 10 készülék erejéig), melyet a megvásárláshoz használt Apple-fiókjával szinkronizál.

Hogyan tudom használni Windows 8.1 és Windows Phone 8.1 szótáraimat? 

Windows 8.1 és Windows Phone 8.1 alkalmazásokat a Windows Store-ban, illetve a Windows Phone Store-ban tudja kipróbálni és megvásárolni, miután belépett a Microsoft Live fiókjával. Ezután az adott account számára a megvásárolt alkalmazások elérhetővé válnak.

Újratelepítettem az Android szótáralkalmazásomat, mégsem működik. Mi lehet a probléma?

Főleg két gyakori oka lehet annak, hogy szótára nem működik. Ha elérte aktiválási lehetőségeinek maximumát, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@akkrt.hu e-mail címen, és ügyfélszolgálatunk megpróbál segíteni Önnek a probléma megoldásában. Előfordulhat az is, hogy rossz szoftvert töltött le. Kérjük, törölje az alkalmazást, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@akkrt.hu e-mail címen, és mi elküldjük Önnek a pontos linket, ahonnan szótárát le tudja tölteni.

Pár éve vásároltam Önöktől IOS-szótárat, az operációs rendszer frissítése után nem működik. Kérem, segítsenek!

A kérdéses alkalmazás nem a mi termékünk, azt a Paragon Software készítette, akik megvásárolták a jogokat a nevünk használatára. Ez a szoftver sajnos elavult, és az újabb IOS operációs rendszereken nem működik. Azóta elkészültek saját fejlesztésű applikációink, kérjük, azokat vásárolja meg helyettük, mert sajnos csak ezeknél biztosíthatjuk a folyamatos, hibamentes működést. A kellemetlenségért elnézését kérjük, és kárpótlásként felajánlunk Önnek 2 darab 2 évre szóló on-line szótárt, melyeket a http://www.szotar.net oldalunkon érhet el. Ha élne ezzel a lehetőséggel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@akkrt.hu e-mail címen.