Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » A reklám alapkönyve

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • KÖNYVFESZTIVÁLI AKCIÓ!

    Tovább
  • Nagy tavaszi leárazás

    Tovább

Lendrevie Jacques, Brochand Bernard

A reklám alapkönyve

A magyar reklámpiac bővülésével a hazai szakkönyvkiadás sokáig nem tartott lépést. Ezt a hiányt pótolja Marketing Szakkönyvtár sorozat ezen tagja is, amely a több kiadást megért francia sikerkönyv, a Publicitor (A reklám alapkönyve) magyar nyelvű változata. Mi az újdonság ebben a könyvben? Ez 7+1 pontban fogalmazható meg: 1. Foglalkozik a hirdetési és médiaköltségek alakulásával, a reklámköltségvetés meghatározásának lehetőségeivel. 2. A reklámüzenet befogadóinak megértését kívánja elősegíteni, ismertetve a fogyasztók meggyőzésének lélektani és szociológiai megközelítéseit, a szegmentáció és célcsoport képzés alapjait, módjait, felhívva a figyelmet az ebben elkövethető hibákra. 3. Részletesen ismerteti a média választás lehetséges szempontjait, a tervezés során használandó mutatószámokat. Alapos áttekintést kapunk a médiahasználati szokásokról. 4. A reklám kreatív kialakításához nyújt segítséget azzal, hogy megfogalmazza a jó briefing kritériumait, a copy stratégia értékelési szempontjait, a gyakorlatban előforduló stratégiai hibákat, és számba veszi a kreatív terv értékelésének kritériumait is. 5. Az ügynökségekről szóló fejezet a potenciális megrendelők számára nyújt információkat. 6. Gondolatébresztő a reklámnak a társadalomra, a gazdaságra és a konkurenciára gyakorolt hatása, és jó áttekintést kapunk az etikai, illetve a jogi szabályozás kérdéseiről. 7. A mű végén a fontosabb ágazatok reklámozási gyakorlatáról és lehetőségeiről, valamint a reklám jövőjéről olvashatunk. +1. A hazai közreműködők adják hozzá a magyar szakmai hátteret: A könyvet gondozó teamben olyan nevek találhatók, mint Dr. Totth Gedeon, a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi Kommunikáció Szakán a reklám szakirány vezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja; Dr. Szánthó Zsuzsanna, a budapesti BKÁE Marketing Tanszékének adjunktusa, és Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára. A reklámszakmából számos cég támogatja szemléltető anyagokkal, gyakorlati példákkal a magyar kiadást.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 554
  • Formátum: FR4
  • Borító típusa: kartonalt
  • ISBN: 9799632247938
  • Cikk kód: 4000006429
  • Kiadás éve: 2004
Bolti ár: 6900 Ft Akciós ár: 5382 Ft
Kosárba -22%



Marketing szakkönyvtár sorozat további tagjai

Hasonló kiadványok

Akik ezt vették, megvették ezt is