Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Nonbusiness marketing és menedzsment

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
Ez a termék jelenleg nem érhető el az Akadémiai Kiadó webshopjában. További vásárlási lehetőségért kérjük, keresse Ügyfélkapcsolati csoportunkat az ak@akkrt.hu e-mail címen

Veres Zoltán, Farkas Ferenc, Hetesi Erzsébet, Dinya László

Nonbusiness marketing és menedzsment

Létezik-e a non-business szféra, és ha igen, miként értelmezzük? Van-e különbség a non-profit és a non-business felfogások között, és ha igen, melyek ezek? Egyáltalán szükséges-e más menedzsment és marketing eszköztár a non-business szervezetek részére, mint amelyek a klasszikus modellekből a profitszféra számára ismertek? És a kérdések sora folytatható. A közelmúltig népszerű profit kontra non-profit elhatárolás mintha veszítene erejéből: ma a non-profit szervezetek is rákényszerülnek profitorientált tevékenységre, az üzleti piacokon tevékenykedő szervezetektől pedig egyre inkább elvárható a nem profitcélú, társadalmi értékeket preferáló magatartás. Ez a tény pedig komoly kihívást jelent a menedzsment tagjai és a marketing szakemberek számára: egészen más ugyanis "tiszta profitalapon" vagy "tiszta non-profitalapon" működni, mint a két elvárás ötvözetének megfelelni. A könyv a valóságot elemzi, ami nagyon egyszerűen annyit jelent, hogy látnunk kell a profit és a non-profit szféra, illetve a business és a non-business tevékenységek egymásba fonódását. A szerzők a jövőt olyannak látják, ahol a "civil" nem ellensége a "profitnak", ahol a civil tudja, hogy csak a profitból fejlődhet, a profit pedig tudja, hogy a társadalom harmonikus és egészséges működése a profittermelés feltétele. Az elemzések és esettanulmányok a civil szerveződéseken kívül kiterjednek a public, a költségvetési, a közszolgálati, a közüzemi és a politikai szférákra is. Ajánljuk ezt a könyvet a menedzsment és marketing szakembereinek, a menedzsmentet és marketinget tanulóknak, és azoknak, akik az oktatás, az egészségügy, a kormányzat, a kultúra, a civil vagy a közüzemi szféra intézményeiben dolgoznak.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 416
  • Formátum: FR4
  • Borító típusa: kemény, papír
  • ISBN: 9799632247877
  • Kiadás éve: 2004


Akik ezt vették, megvették ezt is