Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Marketingtervezés

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • Nagy tavaszi leárazás

    Tovább

Cohen William A.

Marketingtervezés

William Cohen könyve a marketingtervezés témakörének egyik kiemelkedő alkotása. A szerző ragyogóan tiszta logikával és közérthető stílusban mutatja be a marketingtervek elkészítésének folyamatát éppúgy, mint az egyes lépések tartalmi elemeit. Különösen sokat foglalkozik a piaci előrejelzések, illetve a tervezéshez felhasználható pénzügyi mutatók számításával. Utóbbi azért lényeges, mert az elmúlt évtized a pénzügyi és marketingtervezés összefonódásának időszaka. A könyv mondanivalójának hasznosíthatóságát a mellékletben található esettanulmányok teszik teljessé. Az Akadémiai Kiadó Marketing sorozatának e kötete jó szívvel ajánlható a témakör iránt érdeklődő hallgatóknak, a versenyszféra tervezésben érdekelt munkatársainak. Bátran kijelenthető, hogy nem fognak csalódni. Jól követhető, szakmailag korrekt, olvasmányos művet kapnak segédeszközként a mindennapi tanuláshoz és munkához.

Dr. Józsa László

tanszékvezető egyetemi tanár, Széchenyi István Egyetem

A Marketingtervezés című könyv tartalmazza azokat az ismereteket, módszereket és szempontokat, amelyekre építve egy vállalkozás sikeresen megvalósítható marketingtervet alkothat. Sőt, a pénzügyi hatékonyságot tárgyalva túllép a szűken értelmezett marketingen, ezért átfogóbb üzleti terv is készíthető a segítségével. Így a könyv olvasására fordított idő jó megtérüléssel kecsegtet a kis- és közepes vállalkozások tulajdonosainak és vezetőinek is, valamint a marketinggel ismerkedő diákoknak.

Horváth Krisztina

vezérigazgató-helyettes, Raiffeisen Bank

További jellemzők »
  • Oldalszám: 432
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: kartonalt
  • ISBN: 9789630587396
  • Cikk kód: 4000021273
  • Kiadás éve: 2010
Bolti ár: 3000 Ft Akciós ár: 2550 Ft
Kosárba -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is