Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Márkamenedzsment

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • NAGY TAVASZI LEÁRAZÁS

    Tovább

Bauer András, Kolos Krisztina

Márkamenedzsment

A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv hiánypótló munka a hazai szakkönyvpiacon. A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok gyakorlati példa pedig segíti az ismeretek alkalmazhatóságát. A könyv érdemei közül fontos kiemelnem annak sokszínűségét; az olvasó érdeklődése és munkatapasztalatai alapján kedvére válogathat az egyes témák közül, amelyek a szolgáltatások márkázásától kezdve, a luxusmárkákon keresztül a high-tech márkákig számos izgalmas alkalmazási területet ölelnek fel. Ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik tanulmányuk vagy már munkájuk kapcsán, kezdőként vagy tapasztalt marketingesként márkamenedzsmenttel foglalkozva ismereteiket kívánják bővíteni, felfrissíteni.

Szokolai Júlia

Üzletág vezető, Nestlé

Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai. Ajánlom e könyvet mindenkinek,

aki többet szeretne tudni a márkák izgalmas világáról.

Csanda Gergely

Kommunikációs vezető, NN Biztosító

További jellemzők »
  • Oldalszám: 300
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630597449
  • Cikk kód: 4000031001
  • Kiadás éve: 2016
Bolti ár: 4000 Ft Akciós ár: 3400 Ft
Kosárba -15%
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is