Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Alapmarketing

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább

Kiss Mariann

Alapmarketing

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 220
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630595704
Bolti ár: 3500 Ft Akciós ár: 2975 Ft
Kosárba -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is