Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » A marketingcsatorna menedzselése

Hírek

  • Az új Magyar helyesírási szótár

    Tovább
  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • Akció

    Tovább

Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését.  A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem.  Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

További jellemzők »
  • Oldalszám: 264
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 978 963 05 9438 7
  • Kiadás éve: 2014
Bolti ár: 4850 Ft Akciós ár: 4123 Ft
Kosárba -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is