Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » A nagy túlélő

Hírek

  • Az új Magyar helyesírási szótár

    Tovább
  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • Akció

    Tovább

Fojtik János, Veres Zoltán

A nagy túlélő

Időutazás a marketingben

A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.

Hoffmann Márta és Kozák Ákos

A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.

Fojtik János és Veres Zoltán

További jellemzők »
  • Oldalszám: 404
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 978 963 05 9250 5
  • Kiadás éve: 2012
Nyomtatott könyv
Kosárba -15%
Bolti ár: 6250 Ft Akciós ár: 5313 Ft


Akik ezt vették, megvették ezt is