Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Termékélmény

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • NAGY TAVASZI LEÁRAZÁS

    Tovább

Becker György, Izsó Lajos

Termékélmény

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal. 

Hámori Balázs egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és marketing vonatkozásaiba egyaránt.

Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési igazgató

Hoffmann Research International

További jellemzők »
  • Oldalszám: 456
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
  • ISBN: 9789630589802
  • Cikk kód: 4000025854
Nyomtatott könyv
Kosárba -15%
Bolti ár: 2000 Ft Akciós ár: 1700 Ft
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is