Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » További könyvek » Kutatásmódszertan az üzleti tanulmányokban

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • Nagy tavaszi leárazás

    Tovább

Pervez Ghauri, Kjell Gronhaug

Kutatásmódszertan az üzleti tanulmányokban

Ez a világos és lényegretörő kézikönyv ideális azoknak, akik szakdolgozatot vagy beszámolót írnak, elemzéseket készítenek. A Kutatásmódszertan az üzleti tanulmányokban megmutatja, hogyan kell megfogalmazni a problémát, kiválasztani a kutatási módszert, érvelni és motiválni, valamint hogyan kell az adatokat összegyűjteni, elemezni és bemutatni.

Amire az olvasónak szüksége van, s itt egy helyen megtalálja:

• tanácsok a kutatási probléma megfogalmazásához - felkészít a kérdés és a célkitűzések megértésére, mielőtt hozzálátna a munkához;

• a különböző módszerek jelentőségének magyarázata - szisztematikus megközelítést nyújt a kutatás folyamatához;

• a különböző kvalitatív és kvantitatív módszerek értékelése - segít kiválasztani a projekthez leginkább megfelelő módszert;

• a kutatási elméletek és ezek gyakorlati alkalmazásának ismertetése - valós, gyakorlati összefüggésben segíti az elmélet megértését;

• világos, tömör és hasznos jelentések elkészítése - a szerkezeti felépítés követelményeit és lehetőségeit összefoglalja.

A nagy sikerű mű negyedik, átdolgozott kiadása a kultúrák közötti kutatás témáját, az etikai szempontokat és a kvalitatív szoftverek alkalmazásait is sorra veszi.

További jellemzők »
  • Oldalszám: 294
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: kartonalt
  • ISBN: 9789630589789
  • Cikk kód: 4000026390
  • Kiadás éve: 2011
Bolti ár: 1500 Ft Akciós ár: 1275 Ft
Kosárba -15%
A könyv online kiadása elérhető a MeRSZ-en


Akik ezt vették, megvették ezt is