Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Kereskedelmi marketing és menedzsment

Hírek

  • Megújult szállítási díjak és módok

    Tovább
  • NAGY TAVASZI LEÁRAZÁS

    Tovább

Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

További jellemzők »
  • Oldalszám: 416
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: kartonalt
  • ISBN: 9789630589406
  • Cikk kód: 4000024513
  • Kiadás éve: 2010
Bolti ár: 2000 Ft Akciós ár: 1700 Ft
Kosárba -15%


Akik ezt vették, megvették ezt is